Servicii suport

UTI Facility Management integrează procese de lucru, expertiză şi tehnologii moderne pentru a livra servicii inovative, specializate şi adaptate. Urmărim ca prin serviciile noastre, să aducem un plus de valoare afacerii clienţilor noştri, de aceea am am creat instrumente eficiente, cu ajutorul cărora urmărim în timp real operativitatea serviciilor pe care le furnizăm şi să răspundem prompt solicitărilor clienţilor noştri.

CALL CENTER

serviciu disponibil permanent, care asigură interfaţa directă cu clienţii, preia, înregistreză și procesează rapid solicitările şi le transmite către departamentele abilitate în vederea rezolvării.

DISPECERATUL OPERAȚIONAL

structură permanentă care coordonează şi monitorizează activitatea operaţională a echipelor de tehnicieni, urmăreşte tratarea şi soluţionarea incidentelor, alocă resursele şi echipele potrivite pentru soluţionarea diverselor sarcini, planifică reviziile, centralizează rapoartele de activitate.

MANAGEMENT COMPUTERIZAT AL PROCESELOR

CAFM – Computerized Aided Facility Management – este o aplicaţie software integrată de CRM şi management al activității de mentenanță care înregistrează toate informaţiile legate de operaţiunile de mentenanţă în baza de clienţi existenţi. Sistemului CAFM este o resursă eficientă cu ajutorul căreia se realizează:

  • Planificarea şi evidenţa lucrărilor şi a incidentelor
  • Managementul bunurilor şi al patrimoniului
  • Gestiunea echipamentelor şi a stocurilor de rezervă
  • Evidenţa documentaţiei tehnice conform reglementărilor legislative în vigoare
CLIENT WEB MONITORING

aplicație web de monitorizare a activitații de mentenanță– oferă beneficiarului acces permanent la informaţiile legate de activitatea de mentenanţă, oferindu-i posibilitatea de a urmări rapoarte zilnice şi periodice legate de activităţile de mentenanţă întreprinse de echipele noastre.

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus